🎁 UN PETIT DETALL D’AGRAÏMENT

Avui els reporters i reporteres us explicarem el detall que estan preparant els alumnes de cinquè curs per regalar a totes les persones que participin portant productes alimentaris a l’Escola Can Sorts de Sentmenat.

A la classe de 5é A estan fent un clauer amb el disseny d’un cor de la nostra Terra. També estan dissenyant unes enganxines i escrivint una frase d’agraïment.

A la classe de 5è B han fet frases motivadores, unes papallones d’origami i unes piruletes de goma eva.

A la classe de 5é C han fet uns clauers amb forma de emoji, que per cert són espectaculars i etiquetes amb frases d’agraïment.

A la classe de 5è D han fet un dibuix d’estil kawai i  papiroflexia.

Desitgem que us agradin molt els detalls que hem preparat i us esperem la setmana vinent a Can Sorts!!!

1. Ana M. Reyes

Enhorabona, kids!

Unes idees genials i una tasca admirable!

Amb persones com vosaltres el nostre món serà molt millor segur. De fet, ja ho és! 😉

Keep on working!

Big hug

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *