NOVETATS: PREINSCRIPCIONS ESCOLARS 22/23 – PUBLICACIÓ DE L’OFERTA DEFINITIVA I DE L’ALUMNAT ASSIGNAT I LLISTES D’ESPERA

NOVETAT!

Hola, famílies!

S’ha publicat l’oferta definitiva de places de l’escola. La podeu consultar clicant a aquest enllaç:

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES

Avui han sortit també els llistats definitius de:

ALUMNAT ASSIGNAT AL CENTRE EN PRIMERA OPCIÓ AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ

ALUMNAT PREINSCRIT AL CENTRE

ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA A 10-6-22

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Hola, famílies!

Avui dia 11 de maig, després del sorteig, el Departament ha publicat les llistes ordenades de sol·licituds per a l’assignació de places a les escoles. A continuació (i al taulell d’anuncis de l’escola) trobareu la llista: aquesta llista ja no està ordenada per ordre alfabètic, sinó que recull l’ordre en què s’assignaran les places segons els criteris de prioritat i el número de desempat.
Les famílies podeu, amb aquesta llista, fer-vos una idea sobre si obtindran plaça en el centre de primera petició. Ara bé, caldrà esperar la llista d’admesos per saber si finalment s’ha fet l’assignació en el centre de primera opció o en un centre diferent del primer, doncs resta pendent l’assignació de places de reserva per alumnat NEE i això podria tenir afectació en l’oferta final i en les vostres previsions.

LLISTAT ORDENAT DE SOL·LICITUDS

Avui el Departament d’Educació ha publicat el nombre de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2022-23. És el:

1.013

Aquest és el llistat del barem amb la puntuació a 3/05/22. Consulteu-lo per assegurar-vos que la informació que hi apareix és correcta.

LLISTAT DEL BAREM AMB LA PUNTUACIÓ RESOLTES

Podreu trobar més informació general sobre la preinscripció en aquest enllaç, tot i que la informació no hi està encara actualitzada.

OFERTA INICIAL (clica aquí)