Dia de la Pau

El dimarts 30 de gener, tota la nostra escola es va reunir al pati per celebrar el Dia de la Pau.

La celebració va començar amb un moment màgic al pati, on tothom, petits i grans, vam cantar junts la cançó dels Valors de Can Fabra, recordant la importància de la pau en el nostre món. Amb tots els alumnes en rotllana, vam iniciar la jornada amb la creació d’un mandala gegant. També l’alumnat va tenir l’oportunitat de compartir els seus missatges de pau en veu alta.

A les escales del vestíbul podem trobar un símbol de la pau format per tots aquests missatges dels alumnes, que ens recordarà que la pau comença amb paraules d’amor i respecte.

Que aquest Dia de la Pau sigui només el començament d’un any ple de solidaritat, respecte i comprensió entre tots nosaltres.

Per veure les fotos d’aquest dia tan especial, cliqueu AQUÍ.