4t VISITA LA LLIBRERIA PEBRE NEGRE

El passat divendres 17 de gener, l’alumnat de 4t va passar el matí a la llibreria Pebre Negre, al cor del barri del Clot, on vam tenir l’oportunitat de conèixer l’Oriol Canosa, l’autor de L’illa de Paidonèsia, un dels llibres que al llarg del curs haurem llegit i treballat a classe.

L’Oriol ens va explicar quant temps pot trigar a escriure un llibre, com ho fa, quin és el procés una vegada el té escrit  fins a la seva publicació i, com a sorpresa final, ens va signar un exemplar del seu llibre per a cadascun de nosaltres!

Després, vam aprofitar la proximitat del Parc del Clot per anar a esmorzar i jugar una estona abans de tornar a agafar el metro de tornada cap a l’escola. Però alguns nens i nenes estaven tan emocionats amb el nou llibre, que fins i tot més d’un va aprofitar l’estona per llegir-se un capítol!!!

Mireu aquí les fotografies de la sortida.