1r_L’ENTREVISTA

DESPRÉS DE TOTES LES SESSIONS DESTINADES A PREPARAR L’ENTREVISTA, ELS INFANTS DE LA CLASSE DE LA LAVA I ELS VOLCANS, PER FI, US PODEM ENSENYAR EL RESULTAT FINAL.

ESTEM MOLT CONTENTS I SATISFETS PEL TREBALL REALITZAT I PER TOTA LA FEINA FETA!

SEIEU AMB NOSALTRES I GAUDIU D’AQUEST BONIC VÍDEO!

LA LAVA / VOLCANS

1. Judit

Moltes felicitats a tot l’equip pel gran treball de llengua que heu fet!
    És espectacular veure als nens/s gaudir preparant-ho, com està organitzat i sobretot el resultat final.
    Una de les coses positives de l’Escola Can Fabra és el treball oral que hi ha, quan vaig arribar a l’escola em vaig sorprendre molt, del nivell alt d’expressió oral de l’alumnat.
    Després, treballant-ho com a mestra, veus el treball que hi ha al darrera.
    Però aquest curs, viure-ho només com a mare, la motivació i ganes del meu fill m’ha fet valorar-ho d’una altra manera.
    Penso que és molt adient, el nivell de dificultat per a l’edat, m’ha agradat més que la conferència o veia a infants molt angoixats.

Molts petonets i una abraçada!
    Una vegada més, moltes felicitats per la feina!

Judit