1r: Activitat d’Art a l’escola

Com a tret de sortida del taller d’aquest segon trimestre, els nens i nenes de primer hem gaudit d’una activitat d’art a la biblioteca de l’escola.

Ens ha visitat la Mireia, artista i membre d’Experimentem amb l’art, que ens ha proposat dibuixar d’una manera ben diferent: a l’espai.
Ho hem fet amb cintes de diferents colors que s’han estès per tota la sala creant una instal.lació espectacular!

Ens ho hem passat molt bé tirant cinta, enganxant-la, enrotllant-la i intentant no trencar-la desplaçant-nos com a ninges. Després ho hem destruït tot i també ha estat molt divertit i, de la nostra feina, ha sortit una pilota immensa.

L’activitat ha estat inspirada en una artista japonesa que es diu Chiharu Shiota.

Hàmsters                   Cavalls i Eugues