Començarem curs 2016/17 a la Nova Escola

Aquest matí hem tingut  la reunió anunciada amb directius de totes les administracions implicades en les decisions que afecten a la construcció del nou edifici de l’escola (Director General de Centres Públics del Departament d’Ensenyament, Gerent del Consorci d’Educació, Gerent del Districte, Director d’edificacions d’Infraestructures, Consellera d’educació del districte, un representant de l’empresa constructora i els tècnics de la direcció facultativa de les obres entre d’altres).
En aquesta reunió ens han presentat la següent proposta sorgida d’un procés de recalendarització de les obres, que respon a una posada en servei de l’edifici en quatre fases diferenciades:

• El dia 2 de setembre es permetrà l’entrada a l’equip docent per iniciar el trasllat i logística.
  • El dia 12 de setembre tot l’alumnat de Can Fabra ocuparà les seves aules en el nou edifici. També estarà disponible la pista poliesportiva.
  • El dia 29 de setembre finalitzaran els treballs en la resta de zones de la planta baixa (gimnàs, menjador i àrea d’administració).
  • No més tard del gener 2017 l’edifici serà operatiu al 100% amb l’execució de l’equipament pendent de la cuina, que actualment es troba en fase d’adjudicació de projecte i disposa de la dotació pressupostària pertinent.

La posada en marxa de tot l’aulari de l’edifici queda garantida no tan sols a nivell de terminis d’execució d’obra sinó també amb les corresponents legalitzacions i autoritzacions que es requereixen, així com els subministraments de serveis necessaris ja siguin provisionals o definitius.
Des de la Junta fem una valoració positiva d’aquesta proposta que respon al mandat de l’assemblea. No obstant això des de la junta, la comissió d’obres i l’escola farem el seguiment de tot el procés. Us en mantindrem informats.
Gràcies a l’esforç realitzat per les famílies.

AFA ESCOLA CAN FABRA