Treballem la solidaritat.

Benvolgudes famílies,

Des del projecte de filosofia potenciem el treball de valors que són fonamentals per al desenvolupament de tots els nostres alumnes. Aquests valors es concreten en cinc aspectes: la responsabilitat, l’esforç, el respecte, la solidaritat i la il·lusió. Cadascun d’ells es reforça amb alguna activitat que el potenciï.

A l’escola, com cada any, vam celebrar el dia de la pau i tots els alumnes de l’escola ens vam trobar al pati i vam escoltar i cantar cançons de pau.

També els més petits de l’escola varen gaudir de la representació de l’obra de teatre a càrrec d’uns pares: “Can Fabra, la fàbrica de valors” amb música d’un mestre de l’escola, en Ciscu Montaner

Aquest va ser el punt d’inici per treballar la solidaritat al llarg del mes de febrer. Vam explicar, canviant les mestres de classe, el conte de “Les creps de mama Panya” perquè volíem fer palès el fet de compartir el nostre temps amb gent amb qui normalment no ho fem. Així també podríem introduir la proposta de compartir un pati amb qui normalment no ho fem. Després d’aquestes experiències volem posar-ho en un diari de classe que anomenarem el diari solidari. Ja us explicarem com ens ha anat. Per deixar-vos en bona companyia, us annexem el conte de “Les creps de mama Panya” perquè el podeu explicar a casa.

Les creps de Mama Panya from Escola Can Fabra on Vimeo.