La Bruixa Fabreta us necessita!

Les setmanes i els mesos passen volant i ja queda ben poc perquè arribi un dels millors dies de l’any: la diada de Sant Jordi!

Com molts i moltes sabreu, la bruixa Fabreta, amb la tan valuosa ajuda de la comissió de famílies de biblioteca de l’escola, transforma la biblioteca en lloc realment màgic. Podeu consultar les accions d’altres anys a: http://www.canfabra.com/index.php/template-2/comissio-de-biblioteca.html?limitstart=0

Aquest any, però, la Bruixa Fabreta no està gaire fina i es necessiten reforços per poder fer possible una decoració com les de cada any. D’aquesta manera, fem la crida a tota la comunitat de famílies de l’escola per col·laborar totes plegades a fer un altre any de conte possible. No permetem que aquest any sigui el primer sense transformar la biblioteca!

Cal ser un/a manetes? No!
Cal ser un/a expert/a en contes? No!
Cal molta disponibilitat horària? No! Cadascú aportarà el que pugui, ja es veurà!

El més important és, de moment, assistir aquest divendres dia 9 a les 17.00h a la reunió informativa que es farà al menjador de l’escola. Veniu sense compromís! Si després us hi animeu, endavant, si no, cap problema!

Entre tots i totes ho farem possible!