El bosc encantat arriba a Can Fabra per Carnaval

Com cada mes d´any, quan arriba el mes de febrer, arriba una de les setmanes més divertides, engrescadores i alegres de l´any: la setmana de Carnaval!! I amb ella les consignes, les activitats compartides, la sortida al Mercat de Sant Andreu, la celebració de Dijous Gras i finalment, el moment més esperat per grans i petits: la Desfilada!!!

Aquest any la nostra escola s´ha convertit en un MERAVELLÓS bosc encantat: ple d´arbres, plantes, animalets, insectes i personatges fantàstics… que ens ha acompanyat i transportat al món màgic de la fantasia, durant aquests dies de gresca i xerinola.

Us fem arribar un petit tastet d´imatges d´aquests dies on el Rei Carnestoltes ens ha guiat pels camins de la rialla i a la disbauxa: FELIÇ CARNAVAL A TOTA LA FAMÍLIA FABRENCA!!

Continuarà…

El bosc encantat arriba a Can Fabra per Carnaval from Escola Can Fabra on Vimeo.