L’estiu, un bon moment per llegir!

Heu notat que l’estiu ja truca a la porta? Qui ho diria, oi? Amb el fred que fa!

Sabeu què els encanta fer al Follet Poeta i a la Bruixa Fabreta quan arriba l’estiu? Ho heu encertat: asseure’s a la fresca amb un bon llibre!
Però és clar… hi ha tants llibres a escollir! Doncs bé, aquí teniu una llista amb quatre recomanacions que potser us ajuden una mica. I si no, recordeu que en algun racó a prop vostre hi ha un bibliotecari, una bibliotecària, un llibreter o una llibretera amb una recomanació a punt!

Al document que teniu a continuació, hi trobareu les recomanacions. Tot i que és molt difícil determinar l’edat adequada per a un llibre, teniu algunes pistes (gomet blau: cicle inicial / gomet vermell: cicle mitjà / gomet verd: cicle superior).

***
No us volem entretenir més. Un bon grapat d’històries apassionants us estan esperant!

[gview file=”https://agora.xtec.cat/escolacanfabra/wp-content/uploads/usu1954/2017/06/Lestiu-un-bon-moment-per-llegir.pdf”]