Sant Jordi 2024

La setmana del 22 al 26 d’abril ha estat plena d’activitats relacionades amb Sant Jordi:

-Un “Sant Jordi de Faula” amb dinamitzacions de Faules a la nostra biblioteca. Des d’I3 fins a 6è, tots els infants de l’escola, han gaudit de diverses faules, al llarg de la setmana, dins d’una biblioteca transformada per a ser l’escenari d’aquests contes.

Intercanvi de llibres i signatura de personatges: dimarts, 23 d’abril, les parades de llibres van omplir el porxo i el gimnàs perquè l’alumnat realitzés el tradicional intercanvi de llibres i famosos personatges literaris van signar els llibres dels infants. En aquesta edició hem de remarcar l’especial col.laboració d’ex-alumnes de l’escola!

Mostra creativa en la qual, famílies i alumnat, han creat alguna manualitat o escrit relacionat a les “Faules”.

Aquí teniu l’enllaç per veure les  fotos i els videos de les activitats de Sant Jordi.