La construcció és ja una realitat!

LA CONSTRUCCIÓ DE LA NOSTRA ESCOLA JA ÉS UN FET REAL!!!IMG_3950

Semblava que no arribaria mai, però la construcció del nou edifici  és ja una realitat. El dia 19 de març van començar les obres amb la modificació de l’orientació de les escales del pati d’infantil i el dia 23 de març es va delimitar el perímetre del recinte de l’obra.

És una gran notícia però, com tot a la vida, hi ha una part trista. Nens, nenes i mestres hem anat veient com el nostre primer pati, l’hortet i els arbres fruiters  anaven desapareixent.

També part del pati de primària. On abans hi havia rialles i jocs ara teníem un mur. El divendres 27 de març vam decidir transformar aquell espai fred en un testimoni de les persones que anirem seguint pas a pas el projecte de la nostra futura escola.