EL 28 D’ABRIL HEM CELEBRAT EL DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

Benvolgudes famílies, tot i la pluja de primera hora del dimecres al matí a l’escola hem celebrat el gran Dia de l’Educació Física al carrer. Com ja sabeu, teníem previst realitzar aquesta jornada a l’exterior de l’escola per tal de donar més visibilitat, però la pluja no ens ha permès fer-ho. Tot i això, hem celebrat aquest magnífic dia utilitzant les instal·lacions de l’escola i grans i petits hem gaudit molt!

Amb Infantil hem aprofitat els diferents espais de l’escola per fer jocs i activitats amb altres materials.

A Primària hem utilitzat els espais del gimnàs i el porxo i també els hi hem recordat la importància del Joc net, de fer activitat física diària i d’uns bons hàbits saludables.

Aquí us deixem un recull de fotografies d’aquesta jornada.

Noèlia, Anna, Carles, Marc, Àlex i Pia