EASTER EGG HUNT

Dijous 30 de març vam celebrar l’Easter Egg Hunt.  Dies abans, els infants feien el compte enrere d’aquesta festa gràcies a un calendari que teníem penjat al vestíbul de l’escola; l’expectativa era màxima!

L’alumnat de 6è va ser l’encarregat de controlar i ajudar als altres infants de l’escola a realitzar les següents proves:

-ROCK, PAPER, SCISSORS: El joc “pedra, paper, tisores” en dues versions, una per als infants des d’I3 a 1r i l’altra des de 2n a 5è.

-EGG PAINTING: Activitat de pintar ous seguint instruccions, també en dues versions.

-WHERE ARE THE EGGS? Buscar parts d’un trencaclosques i ajuntar-les per obtenir les indicacions d’on són els ous de xocolata.

Així doncs, durant tot el matí, els més grans de l’escola han fet passar una bona estona a la resta de nens i nens. I tots, grans, mitjans i petits, han gaudit d’una jornada lúdica i festiva amb un recompensa esperadíssima: els ous de xocolata!!!!!

Aquí podeu veure els diferents moments de la jornada:       I3     I4      I5     1r      2n     3r      4t     5è           col.lectives

L’alumnat de 6è apareix a tots els enllaços!!!!!!!