Comunitat de Mitjans i Grans- Les Can Fabra Olimpíades a Educació Física

A Educació Física aquest curs, l’hem iniciat amb el projecte: “Les Can Fabra Olimpíades”. Aprofitant que aquest estiu s’han celebrat les esperades olimpíades i paralimpíades a Tòquio, hem començat treballant els valors de la nostra escola: responsabilitat, il·lusió, respecte, esforç i solidaritat a través de l’esport.
Durant les sessions d’Educació Física hem realitzat diverses proves olímpiques i paralímpiques per conèixer les diferents modalitats i disciplines. I alhora hem conegut diversos i diverses atletes olímpiques i paralímpics que han participat a Tòquio.

Tots tenim un objectiu comú, aconseguir omplir totes les anelles olímpiques realitzant accions de respecte, responsabilitat, , il·lusió, esforç i solidaritat, per tal d’aconseguir un premi per a tots i totes. Si sorgia una acció per part dels alumnes, s’omplia l’anella corresponent amb un gomet del color de l’anella. A l’inici ens va costar una miqueta, uns més que uns altres, però a poc a poc les hem anat omplint i hem anat aprenent que si tots treballem tenint en compte aquests valors, tots i totes ens gaudim més. I ara ja les tenim quasi plenes! Creieu que les acabarem d’omplir?

Us deixem les fotos per cada comunitat  AQUÍ