Comunitat de mitjans i grans- L’atleta Quico Tur visita Can Fabra!

El dimarts 9 de novembre l’atleta paralímpic de tenis amb cadira de rodes Quico Tur, ens va vindre a visitar a l’escola per fer el tancament del projecte: “Les Can Fabra Olimpíades”. Aquesta era la sorpresa que havíem anunciat a les classes.

Ens ha explicat la seva història personal i la seva trajectòria per arribar a ser atleta olímpic i participar a 5 olimpíades (des d’Atenes 2004 fins a Tòquio 2020). També ha parlat de distints valors relacionats amb l’esport i l’activitat física fent una connexió amb els valors de l’escola: esforç, responsabilitat, respecte, solidaritat i il·lusió.

A més a més, tenim la sort que el Quico Tur és del barri de Sant Andreu i segurament els infants el podran reconèixer pel carrer.

Teniu les fotos de la xerrada AQUÍ.

1. Judit

Moltes felicitats a l’equip d’EF per aquesta visita del Quico!
    Els nostres fills van venir a casa molt emocionats amb tota la informació que el Quico els va donar.

2. Julieta

Ha sigut una experiencia super especial per els nens i nenas! Han vingut super il.lusionats a casa… amb ganes de contar moltes cosas!
    Molets Gracies Pia per activitats de aquesta mena!