CM-Taller d’hort

Benvolgudes famílies,

hem finalitzat la primera ronda de tallers a cicle mitjà i des del taller d’hort, l’alumnat assistent ha tingut la missió de posar a punt l’hort de l’escola. Juntament amb els nens i nenes del mateix taller de cicle inicial. Després de l’aturada estiuenca, a l’hort li calia una bona posada en marxa, netejar de males herbes, afegir-hi terra i preparar el terreny per a tornar a plantar, preparar el calendari de rec, etc.

Han plantat els primers enciams del curs i ara esperant que creixin perquè puguem fer el primer tastet!

Aquí us deixem un recull de fotos del taller, esperem que us agradin!