Cicle Mitjà-Taller d’Hort i Sostenibilitat

Hola, famílies hem acabat una altra ronda de tallers a Cicle Mitjà. En aquesta ronda, els nens i nenes que han assistit al taller d’hort i Sostenibilitat, han tornat a gaudir de la visita de dos educadors de la AMB per a fer-nos l’activitat “El cicle dels residus, menys és més”. Aquesta activitat pretén sensibilitzar i conscienciar a l’alumnat sobre la importància del reciclatge, la reutilització i la reducció de residus, per al nostra planeta. En una altra de les sessions, vam sortir als contenidors del costat de l’escola, agafant totes les nostres papereres i contenidors de paper i plàstic i nosaltres mateixos els vam anar a llançar amb l’ajuda del Víctor, el nostre conserge. Per acabar, vam elaborar uns cartells informatius, per a cada una de les aules, a tall de recordatori, perquè encistellin els residus correctament.

A banda de tot això, també hem germinat unes llavors de raves, que les hem cuidat durant tota la ronda i en finalitzar cadascú se l’ha endut a casa seva. Les tasques de manteniment del nostre hort i zones verdes del pati, sempre són presents a cada una de les rondes del taller.

Aquí us deixem un petit recull de fotos d’aquesta ronda, esperem que us agradin.