6è_BIATLÓ, LÀSER RUN I VISITA AL MUSEU OLÍMPIC

21è Biatló Escolar - YouTube

El dimecres dia 31 de maig, els nens i nenes de 6è van anar a fer l’activitat del Biatló i la Làser Run. El biatló escolar és un esdeveniment que permet als nois i noies viure l’esforç que requereix la participació en una prova esportiva, i alhora relacionar-se amb alumnat d’altres centres. Al biatló es tracta de nedar 50 metres a la piscina i completar 1.500 metres de cursa a peu. I el Làser Run, és una prova del pentatló modern. Ens ho vam passar d’allò més bé!

I per aprofitar el dia, vam anar a visitar el Museu Olímpic i ens va agradar molt!

Aquí teniu les fotos del dia del Biatló i de com ens vam preparar a l’escola a les sessions d’educació Física.

Mems: Preparació + Biatló

Fenòmens Paranormals: Preparació + Biatló