6è: VISITA A L’INSTITUT DR. PUIGVERT

Dimecres 23 de febrer, l’alumnat de 6è, va visitar l’institut Dr. Puigvert. La visita va estar molt ben organitzada; ens van rebre en una sala molt gran i exalummes de Can Fabra ens van fer una presentació de l’institut en anglès. Després vam anar l’aula de Tecnologia, al laboratori de Matemàtiques i al laboratori de Física i Química. En aquests tres llocs vam observar i/o fer activitats molt interessants: els objectes resultants dels diferents projectes que es fan a l’institut, material manipulatiu de matemàtiques i un experiment de química i un de física. En acabar aquestes activitats vam anar al gimnàs i allà unes alumnes ens van fer una mostra d’algunes de les activitats extraescolars que es fan al Puigvert.

Aquí us deixem les fotos de la visita: 6èA   i    6èB