5èB: Taller de video: El Documental

Aquest segon trimestre l’alumnat de 5èB ha fet un taller en castellà de video per tal d’elaborar documentals. A les primeres sessions del taller van investigar què era un documental, en van visionar uns quants i, en grups, van triar temàtiques per elaborar els seus propis documentals. Les temàtiques triades van ser: Instituto Vapor del Fil, Instituto Martí Pous, La Harmonia, Los Barracones de Can Fabra, La Biblioteca del colegio, El comedor del Colegio y un Documental de los documentales realizados.

Seguidament van omplir una graella sobre la temàtica triada, van fer una cerca guiada per obtenir més informació al voltant del tema triat, van fer l’storyboard de la gravació del documental i en van elaborar un guió amb la introducció i les preguntes que volien fer a les persones que entrevistarien.

A partir d’aleshores es van fer les gravacions dels moments del documental i l’última part del taller ha estat dedicada a l’edició del video del documental.

Aquí podeu veure alguns dels documentals elaborats.