4T VISITEM EL MUSEU CAN FRAMIS

Hola, famílies!

El passat dimecres dia 9, l’alumnat de 4t de l’escola vam anar al Museu Can Framis. Després d’un viatge curt en metro, ens vam baixar a la parada de Glòries i vam arribar caminant fins a la porta de les instal·lacions. Abans d’entrar, ens vam dividir en dos grups; mentre uns començaven analitzant 3 obres d’art del museu, els altres feien un taller fent servir tècniques artístiques dels mateixos autors exposats a Can Framis. Vam crear la nostra pròpia obra artística expressant un sentiment o emoció manipulant diversos materials, què podíem arrugar, trencar, enganxar o estripar lliurement.

En acabar, ens vam endur les nostres produccions i un carnet de visita. Se’ns va fer molt curta la visita i ens vam quedar amb les ganes de veure la resta d’obres que estan exposades.

Per veure les fotografies de la sortida a Can Framis de 4t, entreu aquí.