4t: JOC VIU

Hola famílies!

Dimecres 20 de març els infants de 4t hem gaudit d’un dia espectacular a la platja de la Mar Bella amb motiu de la jornada  ” Una escola per a tothom” organitzada per “JOC VIU”. Aquesta jornada és una trobada pensada per a compartir un espai diferent amb diferents escoles d’Educació Especial i Ordinàries de Barcelona tot realitzant activitat física.  Érem un total de 7 escoles.

Hem fet activitats molt divertides a diferents estacions amb tots els mestres d’Educació Física de les diferents escoles.

Finalment, hem acabat la jornada fent un ball conjunt on que ens ha ensenyat la Cristina, la nostra mestra.

AQUÍ TENIU LES FOTOS