Visita a l’institut Vall d’Arús

Els alumnes de 6è vam visitar el dijous 27 de febrer l’institut Vall d’Arús de Vallirana, on anirem la majoria de nosaltres.

Primer ens van fer una rebuda i xerrada informativa a la sala d’actes, on els nostres companys de l’escola Campderrós del curs passat i que enguany estan fent 1r d’ESO, ens van explicar molt bé com és l’institut, les seves normes, el funcionament general i les optatives que trobarem a 1r.

Posteriorment vam fer una visita guiada pel centre i vam poder entrar a algunes aules on estaven fent classe de tecnologia, informàtica o educació física.

Per finalitzar vam esmorzar al pati de l’institut un cop tots els alumnes havien entrat a les classes i vam tornar a l’escola caminant.

A molts se’ns van passar els nervis que tenim d’enfrontar-nos a aquesta nova etapa!!

VISITA A L’INSTITUT