AMPA

L’Associació de Mares i de Pares d’aquesta escola va ser fundada l’any 2008 i va començar a funcionar quan els primers infants de l’escola estaven al CEIP L’Olivera, mentre es feien les obres de l’Escola.
La Presidenta Fundadora va ser l’Anna Antón i Asensi, qui va ser nomenada Sòcia Fundadora d’Honor per l’Assemblea General .

L’AMPA ofereix Servei de Menjador, Acollida, Venda de Llibres i Quaderns de Text, no de reutilització, i Venda de Roba Esportiva. Tots aquests serveis funcionen en règim de gestió indirecta amb l’empresa DACOR, EDUCACIÓ I ESPORT.

L’AMPA es proposa millorar la gestió diària, augmentar la col·laboració amb l’escola, seguir buscant noves activitats i trobar noves idees per seguir creixent i, en definitiva, millorar l’entorn dels nostres fills.

L’AMPA col.labora en Festes i Esdeveniments, tals com la cursa solidària, el concert de Santa Cecília, Castanyada i esmorzars de Nadal i Carnestoltes, així com a activitats culturals i lúdiques de l’Escola.

L’AMPA ofereix les següents Activitats Extraescolars que funcionen en règim de gestió indirecta amb les empreses DACOR, EDUCACIÓ I ESPORT ( Psicomotricitat, Iniciació Esportiva, Ball, Futbol Sala amb Acollida Tarda Especial, Robòtica i Patinatge), CENTRE D’ESTUDIS JOVI (Anglès, Reforç en grup reduït i Sommersault), AULA DE MÚSICA DE CERVELLÓ (Guitarra) i CLUB ESPORTIU TAGYM (Tekwondo).

*AVÍS: Els no socis de l’AMPA pagaran una matrícula de 25 euros, més un recàrrec del 25% sobre el preu mensual per a socis.

La quota de soci de l’AMPA, va ser fixada per la darrera Assemblea General de Socis de 8 de novembre de 2019 en 35 euros anuals per familia.

La Junta Directiva ha decidit rebaixar-la pel proper curs 2020-2021 a 25 euros anuals per familia.

El e-mail de contacte de l’AMPA on us podeu adreçar a nosaltres és ampacampderros@gmail.com