SaNt JoRdI a l’escola Campderrós

El passat divendres 22 d’abril de 2022 vam celebrar la festivitat de Sant Jordi a l’escola.

Els alumnes van fer uns tallers de plàstica per fer manualitats de Sant Jordi. Després vam ser espectadors d’una obra de teatre molt i molt divertida…en la que vam cantar i ballar. Per acabar el matí vam fer la lectura a la fresca, on els nens i nenes de diferents edats vam compartir llibres i moments.

A la tarda vam celebrar els Jocs Florals, els alumnes van preparar textos i poemes i els tres finalistes de cada nivell van llegir les seves produccions. També vam participar els alumnes de P5 llegit poemes del Ricard Bonmatí.

Aquí podeu veure fotografies de diferents grups classe, d’altres ho han penjat al google fotos de la seva classe.

Fotografies dels jocs florals i vídeos de la lectura de textos dels premiats.