PROJECTE DINOSAURES

A principi de curs vam iniciar el projecte que tant ens identifica com a grup, ja que d’aquí va sortir el nom de la classe. Tot i que ja sabíem que el projecte seria sobre els DINOSAURES, havíem d’escollir aquell dinosaure del qual ens faríem tots uns experts. Per posar-nos d’acord en quin seria el dinosaure escollit vam fer una votació, l’escollit va ser el T-Rex. A partir d’aquí, vam començar a fer pluja d’idees sobre què investigaríem sobre aquest animal ferotge que va viure al nostre planeta fa milions d’anys. Cada infant va fer d’investigador formulant-se una pregunta a investigar, omplint d’expertesa la seva motxilla per després compartir amb la resta i així enriquir molt més el nostre projecte.

Al llarg del primer i segon trimestre hem treballat de valent! Hem descobert de què s’alimentava, quina era la seva vida, com vivia, com es reproduïen, i fins i tot ens hem convertit en paleontòlegs! Per acabar, vam descobrir quin va ser el seu final, final que donaría pas a la nostra espècie, a l’ésser humà.

Si voleu veure algunes imatges sobre el projecte, podeu clicar a la imatge