Danses del món de cinquè de primària

Els alumnes de 5è de primària durant el segon trimestre han realitzat un projecte d’investigació sobre diferents danses del món. En diferents sessions han cercat informació sobre la dansa triada, han organitzat el material, han confeccionat el vestuari tot imitant al dels països d’origen i han practicat la coreografia de la dansa en concret. Per finalitzar han  exposat el seu treball a la resta d’alumnes de la seva classe amb el suport de powerpoints projectats i d’altres formats, a continuació van ballar amb molt de ritme els seus balls. Com a cloenda del trimestre la resta dels alumnes de l’escola van poder gaudir d’aquestes danses al gimnàs de l’escola.
El món és ple de coses boniques, una d’elles és la varietat musical que en qualsevol indret on viatgeu podreu trobar, esperem que us agradin!