Visita a la biblioteca en el marc del curs telemàtic Biblioteques Escolars

El passat 29 de gener, vam tenir la sort de poder explicar el funcionament de la nostra biblioteca per als participants en el curs telemàtic de Biblioteques Escolars. Des del centre, i en especial l’Enriqueta, responsable de la biblioteca, volíem agraïr les ganes i l’interès que van mostrar els assistents i donar les gràcies a la Núria Rofes per les paraules que ens va dedicar:

Estimades Enriqueta i Hermi,

Moltes gràcies per la vostra disponibilitat en ensenyar la biblioteca i explicar com ho organitzeu i com feu tantes i tantes activitats! Enhorabona per la feina en aqeust entorn de Campclar! Per acostar la lectura i els llibres als nens i nenes i a les famílies. Felicitats pel vostre entusiasme i passió i per tanta i tanta feina i dedicació!

Una abraçada molt forta.

Núria Rofes

En el següent enllaç podreu veure la presentació que vam oferir als participants de la jornada.

PRESENTACIÓ DE LA BIBILIOTECA DE L’ESCOLA CAMPCLAR