Teatre a l’escola

Tenim a l’escola uns artistes…

Per començar a fer teatre només cal una cosa: que els nens i nenes tinguin ganes de divertir-se, d’inventar i interpretar històries, i de viure una experiència amb els seus companys.
Aquest curs estem fets uns artistes i segur que farem una obra molt creativa i enriquidora.

La Marta la nostra assessora de teatre cada divendres ens ajuda a desenvolupar la nostra expressió verbal i corporal, a improvisar, a respirar millor i sobretot aprenen a respectar i a conviure en grup.
És una feina en equip i volem la presència de totes les mares i pares el dia que fem la nostra obra.
Que pugi el teló, perquè ens ho passarem d’allò més bé! Podeu veure algunes fotos en aquest enllaç