Hem anat d’excursió a l’escola Els Àngels!!

Els alumnes de primer i segon estem treballant el projecte de “La nostra escola” i estem investigant, visitant i aprenen entre altres coses, quins són cadascun dels espais del nostre centre i les persones que hi treballen.

Ara teniem ganes de saber com era una altra escola del nostre barri, com eren els seus alumnes i els seus espais. Per aquest motiu ahir a la tarda vam visitar l’escola de “Els Àngels”, on la coordinadora de Cicle Inicial, la Laura, ens va ensenyar totes les seves aules i els diferents espais.

Va ser una sortida molt interessant on vam poder veure les semblances i diferències entre els dos centres.

Moltes gràcies a l’escola Els Àngels per la seva amabilitat i per obrir-nos les portes!