Sant Jordi

Ahir vam celebrar la diada de Sant Jordi! Ens encanta aquesta festa. Un dia que aprofitem per dir a les persones que ens envolten que els estimem. Els alumnes del centre ja saben la llegenda ja que vam veure la representació que van preparar els de cinquè abans de marxar de vacances. Però a la tarda hem sortit al pati de l’escola i hem rebut la visita del cavaller Sant Jordi i de la princesa. Ens hem pogut fer fotografies amb ells i els hem preguntat tot el que hem volgut!

Després de fer les fotografies hem rebut la visita sorpresa dels gegants dels barris de Ponent. Han arribat ballant la música de les mestres Isabel i Lorena, que amb els seus saxo i trompeta han amenitzat la festa. Els alumnes de tercer han volgut ensenyar-nos el ball que han preparat aquests dies per fer un vídeo conjuntament amb altres escoles dels barris sobre Sant Jordi.

Hem gaudit molt i de ben segur que molts de nosaltres hem pogut regalar i rebre llibres i roses entre els nostres estimats!

Clica aquí per veure unes imatges.