El Rei amb orelles de cavall

Els alumnes de cicle mitjà han representat el conte “El Rei amb orelles de cavall” dintre del taller de biblioteca.

Primer vam llegir el conte, vam veure com era cada personatge, els seus trets característics, i els vam repartir entre els alumnes i ho vam representar.

Aquest taller els va aportar molta felicitat, els agrada la teatralització de contes i sempre que venen ho fan amb molta il·lusió i energia. En aquest taller treballem molt l’expressió oral, contingut molt important i necessari tenint en compte les característiques del nostre alumnat.

Clica aquest enllaç per veure el vídeo complert.