JOCS TRADICIONALS A L’HORA DEL PATI

Des de l’area d’Educació Física, un any més hem iniciat durant el segon trimestre i fins a meitats d’aquest tercer trimestre, el projecte de jocs tradicionals a l’escola.
Tal i com ja sabeu, aquest projecte implica a tota l’escola, fent que els nens i nenes de 6è com a monitors i encarregats de les activitats i la resta d’alumnes i mestres com a participants en les diferents àrees i jocs preestablerts.
Una vegada més la iniciativa ha estat molt ben rebuda per part dels nens i nenes i no tan per part dels mestres, que com cada any, participen escassament en els jocs. Però bé, nosaltres , des del departament d’Educació Física, seguirem impulsant la total participació.
Com a cloenda, dir que moltes gràcies a tots i totes, que la valoració de les diferents jornades i les que vindran ha estat i serà del tot positiva . Seguirem algunes semanes més el projecte de Jocs i animar a tots i totes a participar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De Jocs Tradicionals