EL PROJECTE DE L’HORT ESCOLAR

Una iniciativa de l’escola amb la inestimable col•laboració del PIC Campclar ha permés portar a terme en un dels espais verds que gaudim al nostre centre, de “ L’Hort Escolar”.
Ja fa temps que pensàvem en poder tenir un espai millor i més adequat a les necessitats canviants de la nostra escola i una ampliació i especificació dels aprenentatges que en ella podem portar a terme envers diverses matèries.
Fins al moment l’acceptació de l’activitat de l’hort ha estat molt bona per part de tota la comunitat educativa, ja siguin els nens i nenes de l’escola ( des dels més petits i fins als més grans), els mestres i fins i tot els pares i mares.
Amb el recolzament tècnic que ens ha ofert el PIC i la col•laboració de l’escola, hem engegat el projecte que implica i mobilitza a tota l’escola, cadascú al seu nivell, per a fer un tractament i estudi de les diferents varietats tan de cultius i productes com de l’alimentació i fins i tot el respecte i la cura del nostre entorn més proper.
Més endavant podrem fer una valoració més acurada del que ha estat l’hort com a projecte de treball, però de moment i observant les diferents fotografies que hi ha a continuació, sembla que serà un èxit rotund.