INTERNET SEGURA, XERRADA PER A FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

El proper DILLUNS 7 DE FEBRER, els agents de proximitat dels Mossos d’Esquadra vindran a l’escola per oferir a les famílies una xerrada que porta per nom “Internet Segura”.

Tractarà al voltant de l’ús que fem d’internet i com fer una supervisió adequada dels continguts que utilitzen els nostres fills i filles, alhora que serà una bona oportunitat per resoldre dubtes i preguntes que tinguem al respecte.

La xerrada és d’especial interès per les famílies dels alumnes de cicle mitjà (3r i 4t) i cicle superior (5è i 6è).

Us esperem, el DILLUNS 7 DE FEBRER, a les 15 h a la biblioteca de l’escola.

Salutacions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *