Graduació alumnes 6è

GRADUACIÓ PROMOCIÓ 2012 – 2021

Enhorabona nens i nenes!

El passat 22 de juny vam celebrar l’acte de graduació de la classe de sisè. 🎓

Us felicitem per haver finalitzat la vostra etapa a l’escola de la manera que ho heu fet!

Ara comenceu una nova etapa, que de ben segur, que estarà carregada d’aprenentatges i il·lusions.

Cal agrair i felicitar a tot l’equip de mestres, a tot el personal de l’escola (monitores, vetlladores, PAS…) i a les vostres famílies per la feina d’acompanyament que han fet al llarg d’aquests nou cursos.

Aquí teniu un tastet de l’acte de graduació, però podeu veure més fotos al següent enllaç

Voleu veure com passa el temps i com heu crescut?  Mireu el vídeo! Gràcies Carlos per haver-lo editat!

US DESITGEM MOLTA SORT!

1. Montse

Que montón de vivencias,que emoción verlos crecer juntos…Gracias por todos esos momentos.Realmente emocionante!!! Gracias por el trabajo realizado 👏👏👏👏😍😍😍😍😍😍😍😍

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *