5è i 6è: ENGLISH – Letters from Stanford

5th and 6th graders love writing and getting letters from Stanford within the Project “Science Penpals”.
L’alumnat de 5è i 6è vam iniciar a l’octubre el contacte amb estudiants de la Universitat de Stanford (California, Estats Units) tot intercanviat cartes via mail seguint el Projecte… Llegeix més»

Per Carnaval, tot s’hi val! C. Superior

Hem celebrat el Carnaval A l’Escola. Batucades, Ordres del Rei i la Reina Carnestoltes, elaboració de disfresses (😣😏🙄🙂😅😂😅😆🙃☹🙃🙁😁😀😉), esmorzar de Dijous Gras pel poble, Assajos del nostre ball, i finalment, la mostra de disfresses i el ball amb una perfecta coreografia!
Podeu mirar algunes fotos!!!

Carnaval 2021

Després d’uns dies seguint les consignes que ens havien deixat el Rei i la Reina Carnestoltes, el passat divendres 12 de febrer a l’escola vam celebrar la festa del Carnaval.
Aquest any la temàtica per realitzar les disfresses ha estat el modernisme que l‘arquitecte Josep… Llegeix més»

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

“No hi ha camí per la pau, la pau és el camí”
(Mahatma Gandhi)