6è. 3D

Com inventem❓
L’alumnat de 6è realitzem en grups un projecte per tal de crear un invent amb unes característiques en concret: sostenible♻️, viable tecnològicament🧑‍💻, econòmica💸, ambiental per tal de posar solució a la problemàtica que tenim amb l’aigua 💦i que la poguéssim aplicar a l’escola.

Per grups vam fer un disseny del prototip, el qual posteriorment va ser traslladat al programari 💻 Thinkercad i aquest ens va permetre poder imprimir 🖨️la nostra maqueta amb la impressora 3D.

Tot aquest treball el vam exposar 🗣️a la resta de companys i companyes.

Ha estat un procés molt complet i divertit, on ens hem informat📖, investigat🔎, dissenyat✍️, creat 🙌🏻i sobretot, hem après 🧠 moltíssim.

Moltes gràcies al @crptarragones per proporcionar-nos tot el material. Ha estat una experiència única.