2n. Yayoi Kusama

Els i les alumnes de la classe Guji – Guji hem estat treballant el punt a partir de l’artista Yayoi Kusama.

La Yayoi Kusama és una artista japonesa que li encanta plasmar tot allò que sent i la vida en general a partir del punt i fa obres impressionants.

Després de llegir el seu llibre, de aquí al infinito, vam decidir crear dues de les seves obres en una, les quals van ser: “Yellow Pumpkin” i ” Obliteration Room“.
Consistia a crear l’habitació blanca en una capsa de sabates. La vam pintar de blanc i seguidament, vam dibuixar punts de totes les mides i tots els colors. També hi vam enganxar gomets. Per una altra banda, vam crear una carabassa amb pasta de sal, la vam pintar de groc i quan es va eixugar, vam pintar de color negre els puntets.
En el moment que vam tenir la caixa i la carabassa llestes, les vam unificar col·locant la carabassa dins la caixa.

Finalment, hem creat una exposició al passadís de l’escola i estem supercontents amb el resultat!!!😃😃😃😃