2n. Warhol a la foscor

La llum sempre ha estat un tema intrigant i motivador pels infants, des d’un simple joc d’ombres a utilitzar materials més sofisticats, fa que l’alumnat s’endinsi en l’encant d’aquest element.

L’alumnat de 2n hem tingut l’oportunitat de poder aprendre una nova obra de l’Andy Warhol emmarcada per la màgia de la llum, més concretament de la llum negra, on hem pogut sentir, jugar, experimentar, provar i comprovar.

A partir d’aquest element lluminós hem pogut crear moltes situacions i experiències. Des de la sorpresa de trobar-nos la biblioteca a les fosques i en entrar tot s’ha convertit en colors florescents. Poder observar i pintar amb els colors enmig de la foscor. Vestimenta i complements fluors, entre altres coses que ens han despertat tots els sentits.

Tot i cada moment ens ha fet sorprendre i vam gaudir moltíssim amb l’activitat.

En aquest enllaç podreu visualitzar les imatges de l’activitat.