1r. Gimcana per l’escola

El passat divendres dia 24 de setembre l’alumnat de 1r de primària vam fer una gimcana amb l’objectiu de conèixer tots els racons de la nostra escola.
Per grups, vam fer un trencaclosques el qual era un plànol del centre on hi havia col·locats uns gomets de colors. En cada un d’ells, ens esperava una lletra que en ajuntar-les totes, teníem la missió de descobrir quin conjunt de paraules s’amagava.
Voleu saber quina era? Doncs ni més ni menys que Josep Maria Jujol, l’arquitecte que al llarg d’aquestes setmanes estem treballant per tal d’investigar qui era i el motiu pel qual dona nom a la nostra escola.