Confinement Challenge

Hola a totes! He preparat aquest mural interactiu perquè podem compartir videos, fotos o comentaris diversos. Per suposat, tot en anglès.

Dilluns us vaig proposar gravar un petit vídeo per practicar amb plànols i moviments de càmera. Per ara només la Zaira s’ha animat a fer-ho. Va! Que hi ha molts artistes en aquest grup! Si encara us animeu a fer-ne, envieu-me’ls que els penjaré aquí. No patiu si veieu que els vídeos estan penjats a Youtube, estan ocults, la qual cosa vol dir que ningú no els pot trobar per molt que busqui allà. Només es poden veure des del blog de l’escola!

Veureu que hi ha una columna anomenada Music we like. Aquí us proposo anar penjant vídeos de música que us agradin i que volgueu compartir amb la resta de companys per a amenitzar aquests dies a casa. Us recordo que a l’escola no podem mirar vídeos amb contingut sexista, així que aquí tampoc.

Recordeu que per penjar un post, heu de clicar sobre el signe +, escriure el nom de la cançó i el vostre nom. Per enllaçar el vídeo, heu de clicar sobre la icona d’enllaç   i enganxar l’enllaç del vídeo que haureu copiat prèviament.

Més endavant us faré noves propostes.