Preparant la “trail” de Gualba…

Durant les sessions d’educació física d’aquesta setmana, els cursos de cicle mitjà a cicle superior, hem realitzat uns entrenaments per a preparar la cursa de Gualba. Aprofito l’ocasió per felicitar i agrair l’ajuda de pares, mares i d’altres que m’heu ajudat a realitzar-los. Sense la vostra col·laboració no hagués estat possible, gràcies!

Benvinguts a 4t!

Resultat d'imatges de gifs animados escolares

Un nou curs comença i els nens i nenes de quart estan molt engrescats. Aquest any seguirem treballant amb dinàmiques ja iniciades l’any passat, com el treball cooperatiu, i també n’encetarem d’altres de noves. A continuació teniu un petit vídeo amb els alumnes en acció… Benvinguts a 4t!!!!

MARÇAL PROTAGONISTA

En Marçal ha tingut una setmana de protagonista una mica accidentada. Ha estat malalt i tampoc no hem pogut celebrar el seu aniversari el dia que tocava però tot té solució, l’Albert i la Yessi han vingut i hem fet fang i pintura, xapes amb imants… Aquí ho teniu. Moltes gràcies!!