Sortida a Can Sibina (Montseny a l’escola)

Ara sí que el curs ja està a les acaballes i ahir dimecres 20 de juny els nens i les nenes de 2n vàrem realitzar la darrera sortida del projecte que hem estat portant a terme al llarg del curs, “El Montseny a l’escola”. Per això vam anar fins a Can Sibina i vam poder veure de ben a prop un ramat d’ovelles, ens va impressionar molt perquè n’hi havia 600! A més, la Mar ens va resoldre totes les preguntes que teniem sobre les ovelles i el ramat.

Ens ho vam passar molt bé! Gràcies Mar! 🙂

També vam aprofitar per passar per Cal Dragó i vam poder saludar el senyor Josep. Va estar molt content amb els dibuixos que li vam regalar i a nosaltres ens va agradar molt veure’l.

Us deixem un petit recull amb imatges de la sortida, esperem que us agradin!