L’escola participa al GualbaMots

Les nenes i nens de l’escola han creat una llegenda entre totes per aportar el seu granet de sorra al GualbaMots d’enguany. Avui han anat a la riera i han escoltat llegendes del Montseny i de Catalunya, de la mà de dues narradores. També han escoltat la llegenda del castell d’Aqua Alba, que han escrit entre totes. Ha estat un matí molt complet!

Us animem a participar de les diverses activitats que Gualba Mots té preparades per a aquest cap de setmana. Les podeu consultar al cartell que trobareu en aquest mateix article.

Visca la literatura!