Torna el bibliopati!

Avui ha estat un dia important per a la nostra biblioteca i els seus usuaris. Hem reprès l’activitat de bibliopati!

La biblioteca feia goig, amb tots els nens i nenes gaudint-la i cuidant-la, com han fet els primers usuaris de la setmana!

En què consisteix el bibliopati?

Aquest és un projecte d’escola que es va haver d’aturar durant la pandèmia. Consisteix a que durant l’horari d’esbarjo de dimarts i dimecres, l’alumnat de primària que fa el pati dins el recinte escolar podrà pujar a fer ús de la biblioteca per a fer lectura i préstec, o devolució, de préstecs de material de la biblioteca. També poden utilitzar els sofàs de la terrassa per a lectura o per xerrar tranquil·lament.

La Maria D. i la Maika M. (mare d’un alumne de 6è i veterana del bibliopati), ens ajuden enguany a portar endavant la tasca. Des d’aquí aprofitem per donar-les les gràcies.