RECULL ACTIVITATS DE SANT JORDI

Hola a tothom!!

En aquest espai volem fer el recull de totes les activitats proposades el dia de Sant Jordi amb els treballs i respostes que hem rebut de tots vosaltres, que per cert ens han encantat, sou uns i unes artistes i teniu una imaginació genial!!!

RESULTATS DE L’ACTIVITAT 1:

Després de rebre moltes votacions sobre quin llibre us agradaria comprar per tenir a l’escola, els 3 llibres que comprarem per cada cicle són els següents:

INFANTIL:  1. La fruita és meva                          2. L’ossa i el llop                        3. Kevin, l’amic imaginari en què pots creure de debò.

C.I.:          1. Quan el glaç es fon                         2. El poble vertical                     3. ¿Cómo se lee un libro?

C.M.:        1. La gran fàbrica de les paraules       2. El elefante encadenado             3. Que no t’expliquin contes.

C.S.:         1. El meu tiet Patxunguis                    2. Escarlatina, la cuinera difunta      3. La vida amorosa dels animals.

RESULTAT DE L’ACTIVITAT 2:

Després de rebre tots els vostres textos, dibuixos, maquetes, fotos… del vostre MÓN PROPI, hem fet un muntatge amb les vostres idees i aquí tenim el resultat: El món propi dels alumnes de l’escola Aqua Alba.

Feu clic aquí per veure el vostre conte: https://www.slideshare.net/secret/1dSy3fJrdEscvu

RESULTAT DE L’ACTIVITAT 3:

Ens han encantat totes aquestes roses i dracs que vau fer i vau penjar al vostre balcó o finestra. Aquí teniu el recull de les vostres fotos!