Reconeixement projecte de bilbioteca

Benvolgudes famílies,

Ens plau compartir amb vosaltres el reconeixement de l’acció de transformació de la nostra biblioteca amb el segell Reinicia’t, del Programa de biblioteca escolar puntedu. En el marc d’aquest programa, actualment una de les components de la comissió de biblioteca s’està formant per crear i tirar endavant el blog de la biblioteca, que ja es pot visitar, tot i que està en procés de construcció.

Més endavant us farem saber de quina manera podreu participar per mantenir viu i donar sentit a aquest nou espai de comunicació alumnat-família-escola!